Geslaagd Customer Service Talent Event

Succesvol Customer Service Talent Event

22 Juni j.l. heb ik het eerste Customer Service Talent Event gegeven. Dit event is voor servicegerichte (HR-)professionals die vanuit talent de klanttevredenheid en medewerker betrokken willen verhogen.

De deelnemers vonden de insteek om maximaal je sterke punten te benutten, in plaatsen van het ontwikkelen van je minder sterke punten, heel positief.

De oefening met de talenten-energie balans heeft de deelnemers mooie inzichten gegeven. Afhankelijk van de context en/ of omgeving kan het inzetten van je talent energie geven of vragen. We hebben geoefend hoe je andere sterke punten kan inzetten voor een juiste energiebalans. Juist de combinatie van meerdere talenten zorgt voor het meeste effect op de klanttevredenheid en samenwerking.

35973139_2447867628572041_6636348015672033280_n

Wat zeggen deelnemers over dit event

De reden dat ik het Customer Service Talent Event aanbeveel is dat je leert de tijd te nemen om stil te staan bij je talenten en hoe je deze kan benutten om persoonlijke doelen en bedrijfsdoelen te bereiken“.

Gemoedelijke sfeer, voldoende ruimte om met je eigen talenten aan de slag te gaan. Wordt uitgedaagd om verder te denken en eerlijk naar jezelf te kijken.

Wil je dit ook?

Hoe zou het zijn als jij als servicegerichte (HR-)professional met een betrokken team alle sterke punten benut voor het behalen van de teamdoelen? Een gemotiveerd team dat elkaar stimuleert om elke dag weer het beste te doen voor de klant? Een team dat werkplezier ervaart en klanten een unieke ervaring biedt?

14 September a.s. organiseer ik een Customer Service Talent Event voor servicegerichte (HR-)professionals. Tijdens het event krijg je inzicht in jouw eigen talent en hoe je jouw sterke punten kan inzetten om het talent van de medewerkers te ontdekken. En hoe je het talent van de medewerkers kan benutten om de klanttevredenheid te verhogen.

Tijdens dit event leer je

  • Hoe je jouw sterke punten kan inzetten om het talent van de medewerkers te ontdekken
  • Hoe je het talent van de medewerkers kan inzetten voor een unieke klantervaring
  • Hoe je direct aan de slag kunt met jouw team

Tijdens dit event krijg je

  • Inzicht hoe je jouw sterke punten kan benutten om het talent bij anderen te ontdekken
  • Plan van aanpak om het talent van mensen te benutten voor een unieke klantervaring
  • Boek met assessment om jouw sterke punten verder te ontwikkelen
  • Een heerlijke lunch met ecologisch geteelde producten van eigen land

Reserveer vandaag je plaats!

Het event wordt gegeven in een mooie boerderij in de Achterhoek. Een lunch wordt verzorgd met ecologisch geteelde groente, aardappelen en kruiden van eigen land. Voor een intieme sfeer is voor een beperkt aantal deelnemers (maximaal 8 personen) plaats. Dus heb je interesse, meld je snel.

 ehzerallee-6_1

Praktische informatie

​Datum: Vrijdag 14 september 2018

Ontvangst 9:30 – Start programma 10.00 uur – Einde 15.00 uur

Locatie: Almen

Prijs: 226,00 euro

De prijs is inclusief koffie/ thee en een heerlijke lunch

Reserveer je plaats en meld je nu aan!

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp
Aanmelden Customer Service Talent Event

Uw bericht

Wie organiseer dit event?

Mijn naam is Winny van Buuren. Mijn overtuiging is dat mensen het verschil maken voor de klant. Door het benutten van het talent van mensen en het ontwikkelen van hun sterke punten, wordt een unieke klantervaring gecreëerd. Hierdoor wordt de klanttevredenheid en daarmee ook de omzet verhoogd. En niet te vergeten de medewerker betrokkenheid en werkplezier! Graag nodig ik je uit bij mij aan tafel voor het Customer Service Talent event. Ik hoop je 14 september te zien.

 Een unieke klant ervaring creëer je met betrokken mensen

 

Winny van Buuren

Voor aanbiedingen en overeenkomsten zijn de algemene voorwaarden van kracht.

3CCC-Coaching respecteert de privacy van de bezoekers en gebruikers op www.3ccc-coaching.nl en hanteert een privacy beleid.