Programma’s en trainingen 3CCC-Coaching
3CCC-Coaching begeleidt organisaties die de klanttevredenheid wil verhogen door het benutten van het talent van hun mensen. Tijdens het programma wordt vanuit de sterke punten gewerkt naar een optimale klanttevredenheid. De trainingen en coaching zijn interactief en effectief waarbij je de middelen krijgt om direct zelf om aan de slag te gaan. Bij elke training wordt uitgegaan van de kwaliteiten en sterke punten van de mens. En hoe deze kwaliteiten ingezet kunnen worden om waarde toe te voegen aan de klant, de organisatie en samenwerking. Elke training wordt op maat gemaakt voor de klant en de specifieke behoefte.
Verhoog klanttevredenheid en rendement vanuit talent
In het half jaar programma wordt in 7 stappen de klanttevredenheid verhoogd door het benutten van het talent van medewerkers. Elke stap heeft een unieke werkvorm. Een aantal stappen zijn ‘Out of Office’-dagen waarbij in een veilige omgeving gewerkt wordt aan teamontwikkeling én tijd is voor een speciaal voor jullie bereide lunch met ecologisch geteelde producten uit eigen tuin.
De 7 stappen van het half-jaar programma:
1. Verbinding binnen het team
2. Inzicht in elkaars talent
3. Talent toevoegen aan teamdoel
4. Op zoek naar grondoorzaken
5. Mogelijke oplossingen in beeld
6. Experimenteren en leren
7. Continu verbeteren
Wat zijn de resultaten van het programma:
- Klanttevredenheid én omzet verhoogd
- Medewerker betrokkenheid verhoogd
- Verzuim en verloop verlaagd
- Door efficiency de kosten verlaagd
In 3 stappen naar een betrokken team en verhoogd rendement
In het 3 maanden programma wordt intensief gewerkt aan een duurzame samenwerking. De kracht van een duurzame samenwerking is een continue feedback en verbetering waarbij veiligheid, transparantie en openheid een grote rol spelen. Het programma duurzame samenwerking is opgebouwd uit 3 trainingen die elk een uniek werkvorm heeft. We starten met een ‘Out of Office’-dag waarbij je in je in een veilige omgeving gaan werken aan teamontwikkeling én gaat genieten van een speciaal voor jullie bereide lunch of diner met ecologisch geteelde producten uit eigen tuin.
- Creëren verbinding door inzicht in elkaars verwachtingen en behoefte
- Commitment en talent toevoegen aan gemeenschappelijk doel
- Continu verbeteren samenwerking en resultaat door feedback
Wat zijn de resultaten van het programma:
- Betere service voor klanten waardoor hogere klanttevredenheid én omzet
- Meer gemotiveerde medewerkers, minder ziekteverzuim, waardoor geen verloop
- Efficiënter werkwijze waardoor minder verspilling en kosten
Een top dag: verbeteren van de samenwerking door verbinding
Naast het halfjaar – en 3 maanden programma zijn ook losse trainingen mogelijk. Deze workshops staan in het teken van verbinding maken, samenwerken en feedback geven.
- Workshop uitspreken verwachting en grenzen door feedforward
- Workshop continue verbeteren door feedback
- Workshop ontdek en benut elkaars talent
Informatie en aanmelden
Heb je interesse of wil je meer informatie aarzel niet om contact op te nemen. Of meld je aan voor een gratis strategiegesprek door een mail met jouw motivatie te sturen.
Mijn naam is Winny van Buuren en ik begeleid je graag om de klanttevredenheid en omzet te verhogen door het benutten van het talent van de mensen. Ik ga verder dan het onderzoeken van de oorzaak en het bieden van een korte termijn oplossing. Samen met de organisatie en de medewerkers creëer en implementeer ik een blijvend resultaat. Dit doe ik door het actief betrekken van management en medewerkers en het benutten van hun talent.
“Een blijvende verandering creëer je met betrokken mensen”
Winny van Buuren-Tessers
Voor aanbiedingen en overeenkomsten zijn de algemene voorwaarden van kracht.